Ahad, September 28

kad raya this year..

hm, mcm tahun2 lepas, tahun ni aku still hantar kad raya by post lg, wpun ramai org kata aku ni ketinggalan zaman (konon2 org skrg dh pakai ecard), tapi aku still senang dgn cara lama ni. dh xingat berapa banyak kad raya yg aku hntr, tp for this year, list mcm kt bawah ni.

1. penjamin2 biasiswa aku - kak ida n abg zul (kedua2 kwn ayh aku)
2. cikgu2 almashoor - ustzh mahani sbg wakil
3. cikgu2 kmpp - cik noriah sbg wakil
4. abg ki n famili - byk tolg aku spnjg aku kt utm, johor
5. abg man n wantan mee geng - byk tolg aku gak spnjg pertapaan aku di utm
6. fik - ni best fren mashoor dulu, stp tahun memg xprnh miss hntr kad raya kt aku
7. midst - ni best fren kmpp dulu, sama gak, xprnh miss stp tahun
8. mak, ayah n adik2
9. tok, tokwan, maksu ani, pakcik jan
10. makngah, abg paie n kak tipah
11. yayasan telekom - kak n sbg wakil
12. kerk, adib - best fren utm, skang further master
13. team bukit angkasa - rumah 1st aku stay kt kl, izani, sumi, pejal, nizam, azem, nasaie n syaz
14. mahmud - reply kad raya dia, geng ytm gak ni
15. farah - reply kad raya gak, junior palapes dulu
16. team tusc, jusco - fatin, kak linda, shy, helmi, nas, hafiz, kak d n bluewaves
17. team mne, mpjbt - en yus, azri, azuan, abg ridhuan, abg zahar

p/s: kalau ada jarum yg patah, amik simpan dalam peti, kalau ada silap dan salah, jgn simpan dalam hati.. :)

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails