Rabu, Oktober 29

tahniah khalil - gee, selamat pengantin baru..

ni sume coursemate aku yg gi kenduri, dari kiri, madal, paktam, sotong, ben, kerk, nazrul, hadi, atuk, syidot n tepon.

ni sume yg gi, mcm nazrul ckp, yg kelompok blah kiri pengantin sume dh berpunya, dh bertunang la maksud aku. paktam (weh, perut hg jelas gila nmpk backpack) n yati, fauzul n mrs jukakanye, intan n amin. yg blah kanan pengantin tu, bachelor n available lg kot, blkng skali, hamdan, adib, madal, sotong and atuk, tgh sket, hija, lecturer and kerk, dpn, nazrul, syidot, hadi n ben.

majlis berlangsung pada 12oktober, ahad bersamaan ng raya ke 12. btw, tahniah buat pasangan pengantin, khalil dan gee. sori, aku xdpt nk join korang sbb still sambut raya kt kampung. semoga berbahagia smpi bila2. sori, hadiah xseberapa. smga rezki korang pas ni bertambah2 k. utk pengetahuan semua, khalil coursemate aku kt utm, gee aku kenal masa lepak rumah khalil ni n kuar jalan2 mph midvalley sama2. roger all.

p/s: tq to nazrul for the gambar kt atas ni. pasni, kita tgu kenduri paktam la plak 18/12 nanti. nak kene byk eksesais paktam ni, makin gedabak.. kalu aku ajak lari naik balai cerap, smpi cookhouse je mesti dh pancit. adios.

1 ulasan:

SITI ZURAIMI berkata...

wallawei.. kawan2 kita dah beso beso erk.. en hakim kita ni bile la lagi? jgn tunggu lama2.. dengarla nasehat puan ni ha..

Related Posts with Thumbnails