Khamis, November 20

PATUT la cikgu-cikgu STRESS sampai MENYERAMKAN budak2. miahaha..







p/s: miahaha, kreatif dan berani kan diorang ni.. pandainya buat ayat ;) kredit to nasaei sbb forward email ni kt aku. layan.

8 ulasan:

fecca berkata...

kehkehkeh~~ menarik.. menarik... skrg ku paham.. nape da chekgu yg garang tahap "alex-the-rimau" [madagascar]...

moral:-
klu xnk jadi "rimau"... jgn jadi chekgu!! huahuahua~~ [smoga brtabah atey wahai "guru2 penggerak wawasan"]...
ngeehhh~~

Abang Long berkata...

Maksudnya, murid - murid itu bakal menjadi pelakon filem - Nang Nak versi Melayu.

Sabiah berkata...

aduh...blh sakit jiwa cikgu tu kalau dpt anak murid mcm ni...

sib baik bukan aku jadi cikgunya...

en_me berkata...

hi abang long ittewww.. salam pagi jumaat..

Linda Amri berkata...

emmmm, baru aku faham betapa susah nye cikgu aku mengajar aku dahulu... terima kasih cikgu2 ku... ilmu yg dicurahkan begitu memberi manfaat kpd kami semua anak2 murid cikgu yg bukan tak pandai tp malas sket, miahahahaha

fyena berkata...

huhuhu....mmg tensen n lucu plak tgk budak2 ni uat...mmg sgt kreatif n berani venture..

tapi fyena x nak patah semangat...fyena tetap nak jd pendidik.....doakan fyena berjaya ye semua

OsHeYaNnE berkata...

itulah sbbnyer aku xnak jadik ceguuu..

kesabaran aku begitu tipisss..
dapat lak studen camni terover kreatiff..
aduhaii takut aku nak mebayangkn kesudahan pelajar2 aku..

ke aku patut membayang kn kesudahan aku plak..

ijan berkata...

klaka giler..kahkahkah.. aku gelak sampai air mata kuar.. mmg cemerlang giler la budak tuh...hehehe....

Related Posts with Thumbnails