Selasa, November 4

Selamat Hari Lahir Ramlee Awang Murshid

Aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari lahir buat penulis feveret aku ni, yg popular ng trademark novelis thriller nombor 1 Malaysia ni hari ni 4/11. Semoga lebih cemerlang, gemilang dan terbilang dlm penghasilan novel2 thriller lepas ni.

Rasa macam tak sabar nak menunggu kehadiran Mikhail, 9Nyawa, Rayyan Fantasi dan Bidadari yg idea2 tersebut telah menari2 dlm fikiran beliau walaupun novel Personal Justice yg aku baru beli ahad lepas still tak khatam lagi. Harapan aku agar novel-novel lain pun turut ada English Version dan dpt dipasarkan ke luar negara. Doaku smga novel-novel Abg Ramlee akan menjadi international best seller satu masa nanti.

Ganbatte, Abg Ramlee dan juga RAMfc. ;)

p/s: ala, aku terlepas nk minta katalog ni dr alaf. siot2. btw, jgn lupa 27/11, haha.. Gementar umur dh nk masuk 24years old, tp masih xpunya apa2 lg. xpelah, mental mesti kuat. Gambar diambil dari http://saieedriss.blogspot.com

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails