Sabtu, Disember 26

hadiah kawin untuk kawan2.. kongsikan, walau hanya pada awan2..

Musim orang kawin, penuh dengan kenduri. Ada yang saya dapat pergi, ada yang tidak. Bagi yang tak sempat saya terjah, saya mintak maaf banyak2. Saya iringkan anda dengan sekalung doa, semoga kekal berbahagia sehingga ke akhir hayat dunia dan akhirat. Semoga menjadi pasangan yang diredhai ALLAH. Bagi yang sempat saya terjah, insyaAllah, ada habuan untuk anda. Mungkin tidak bernilai sangat bagi saudara, tapi ia adalah barang2 yang saya sayang. Orang kata, jika anda mahu memberi, berilah barang2 yang anda sayang. Terimalah sebagai tanda kenangan dari saya. Erti hidup pada memberi. Semoga bermanfaat.

p/s: bagi kenduri kawan2 yang tak sempat saya terjah tu, sudilah kiranya meninggalkan alamat saudara di sini. insyaAllah, ada tanda kenangan dari saya untuk saudara.

2 ulasan:

kapten berkata...

mohd rozaini abd rahim
e 04-10 blok e4
flat desa skudai, taman desa skudai,
johor bahru,
81300 johor darul takzim

akimsensei berkata...

baguih, dh 10tahun aku mintak alamat hg, baru la ni nak bagi.. anak dah berapa? hahaa..

Related Posts with Thumbnails