Khamis, Jun 10

Sekalung Terima Kasih Buat Semua Yang Sudi Bertandang ke Majlis Kami







5 ulasan:

BuRuuj berkata...

tahniah akim;)
selamat pengantin baru. smga bahagia sehingga ke syurga;)

akim, yg baju belang hijau tu hairil ka? hampir xkenai kami.

illaieylla berkata...

tahniah 100x
mmg sori x dpt nak g sana ye akim

mafifkasno berkata...

hakim, tahniah!!

sha_h berkata...

salam
penat aku cari tang mana nak komen..
rupanya 'catat ulasan'

kim,selamat berkeluarga.!!haha
moga bahagia ke anak cucu
doakanla kita cepat2 timang anak.
dah xlarat nak timbang badan dah ni..haha
tahniah!!!

akimsensei berkata...

dila..
tq.. aah, yg berbaju hijau belang putih tu ialah hairil..

kakla..
tq jugak.. xpe, jauh kan, nak buat mcm mana.. syukurlah, everything is over.. tgu majlis kakla pulak la, dengarnya, dalam hati dah ade taman.. hahah..

mamate..
tq byk.. bila nak balik malaysia?

din..
hahah.. tu dia org sarawak, dh xtau nak cari kat mana nak catat ulasan.. tq din, doakan hg & onn pun cepat jadi abi & umi.. ;)

Related Posts with Thumbnails