Ahad, Ogos 22

syukurlah.. dah masuk 2nd phase ramadhan..

dah masuk 2nd phase ramadhan, jomlah sama2 meningkatkan iman dan amal. ingat, syaitan & iblis ditambat, if kita still malas2, means, memang dah jadi habit kita le tu. jomlah berubah, boleh, kita boleh berubah menjadi yang lebih baik. yang penting, jangan tangguh2 & jangan fikir susah benda2 yang baik2 macam gini.

ramadhan kali ni,
1st time ramadhan bergelar seorang suami. huhu. still terasa macam sedang bermimpi. thanks my wife for everything. semoga baitul muslim kita sentiasa di jalanNya. walaupun 3days je kita berbuka puasa sama2, tapi memang rasa lain kan. huhu. walaupun still jauh2, tapi thanks streamyx.. jauh tapi dekat.. hehe..

ramadhan lepas2,
malas nak mengenang2, ada best ada, xbest.. ada gelak2, ada nangis2.. huhu.. next time la bila rajin2 sikit akan disharekan..

sekian..

selamat berpuasa
happy fasting
souman maqbula

Ya ALLAH, berilah aku kesempatan bertaubat sebelum mati, mendapat kerahmatan semasa mati dan mendapat keampunan selepas mati. Ameeen.

p/s: sdg ingatkan diri sendiri, bayar zakat fitrah tahun ni untuk 2orang ye encik akim. ;) yea, tiket bas balik raya dah selamat dibeli..

1 ulasan:

BuRuuj berkata...

ala sweet nyer...;)

Related Posts with Thumbnails