Isnin, September 6

raya datang lagi..

our baitul muslim
100 days we have been married

happy eid mubarak
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir batin

raya aidilfitri 2010
7/9 - 11/9 @ bm
12/9 - 16/9 @ bota
17/9 @ kajang

syukurlah..
urusan dipermudahkan..
thanks Allah..

p/s: hari ni 6/9.. hari ni besday awa.. kawan rapat masa saya sekolah rendah dulu.. awa selalu cerita pasal movie best kt saya, die hard, die hard 2, then sama2 suka baca buku cerita.. after sekolah rendah, terus lost kontek until kmpp, sempat sapa kejap je.. then lost kontek lagi till this year, jumpa awa kt fb ni lah.. xtau pun awa sakit, dia xpernah pun cerita.. awa meninggal mac lepas if saya xsalah sebab leukimia.. sangat terkejut, sebab rasanya baru sangat je bersembang dengan dia di fb ni.. alfatihah untuk awa, awa meninggal pagi jumaat, semoga awa ditempatkan di kalangan org beriman.. semoga awa aman di alam sana.. hari ni juga, besday mak mertua saya.. didoakan semoga mak panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa sihat.. xsabarnya nak balik raya esok after abis keje.. ;)

4 ulasan:

dr midst berkata...

masa raya tahun lepas, 1st time en akim dtg jumpe family....masa tu malunye nak bgtau family..tapi masa tu x decide nak kawen lg...

walaupon duduk jauh, still rasa ni pilihan terbaik...berbanding menunggu beberapa tahun lg,smpi dpt transfer semenanjung then kawen...

special thanx to en akim..mental mesti kuat :)

opzaney berkata...

kat kajang tu rumah sape,bro?

dr midst berkata...

umah family agkt saya...insyallah anak bongsunya betunang 19hb tu.(jawab bg pihak en akim)

Shazlin Shaharudin berkata...

haiiiii laaaa...sweetnyee korg... bila le ek aku nk ckp cm ko tu "special thanks untuk encik *****, inilah pilihan terbaik" :)

smoga korg sentiasa bahagia... mental mesti kuat...true2

Related Posts with Thumbnails