Isnin, September 29

berbuka kt ofis

isnin yg sungguh meletihkan. banyak pula la problem ng network time2 nk dkt2 raya camni. line down la, slow browsing la, packet loss la, routing issue la, penin den nk memikirkannye. arini pn byk kali dpt call n kene marah since suma bergegas nk suruh settle problem cpt. dh la kitorg 2org je arini, just aku ng pijan je, mana la nk cukup kaki dan tangan. hm, sabar je la. aku pn, dh bolayan, asal dgr phone berbunyi je, aku tersenyum dgn penuh lebar, n greeting, haloo, slmt pagi, OSC. pas tu, borak mcm kawan je. haha. time berbuka, aku just melantak 4bungkus roti (sardinx2 n coklatx2) and air coklat. total up rm6.00. sgah beli kt petronas tepi jalan tu dlm kul 5.00 ptg td..

p/s: aku rasa episod ari ni akan berulang lagi sok, since sok aku bertugas sorg2. lagi la sakit kepala. lok mesti ikhlas, akim. baru xterasa. ganbatte!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails