Sabtu, September 12

::PROFIL SAYA

::MENTAL MESTI KUAT
"hidup mesti berani terima kenyataan, mental mesti kuat!"

haha... berjumpa lg dalam blog aku yg tak seberapa ni.. tempatku menguburkan segala memori yg bakal menjadi kenangan tika mana usiaku bertambah menuju dewasa tua. hm, jika ditimbang iman & amal, rasanya seringan kapas jua.. mari bersama kita beramal meniti usia dewasa yang pastinya akan mengajar kita harga pedih dan suka sebuah realiti yang bernama kehidupan dunia.. tempat persinggahan sementara menuju negeri yang kekal abadi.. blog ni lebih kepada blog peribadi, yang bakal terisi kisah dan kenanganku, hobi-hobiku yang tiga itu dan sebagainya yang aku rasa bermanfaat untuk dikongsikan. mental mesti kuat.

profil:
akimsensei, 25, m, equin park, akimsensei@yahoo.com.my , mohdhakimzakaria@gmail.com, 013-7143539

1. feveret drink - teh (aku bancuh seniri tau) dan nescafe (ni kalu kt kg, dah ttu mak@tok aku yg bancuh). in case kalu kt kedai, aku slalu minum milo panas ng air suam
2. feveret food - nasi pattaya, roti2, kek2, aiskrim2, nasi goreng biasa plus telur mata warung kerinchi kt tmn bkt angkasa
3. feveret kaler - dulu hijau, tp skang ni, biru la plak. lyn blues betul. aku dok usya saga blm biru tu, pergh, layan beb.. tp tu bukan keperluan lagi buat la ni.. ada motor jgt ni pun dah cukup bersyukur.. utamakan yg perlu dulu..
4. feveret novel - trilogi bagaikan puteri, trilogi tombiruo by ramlee awang murshid, manikam kalbu by faisal tehrani, ayat2 cinta by kang abik, isabella terjemahan abdullah hussain, ekuinoks by azizi ali, kuseru namamu by ilani mysara dan siri bercakap dgn jin by tamar jalis (baru nk buat koleksi, mana nk cari ni?)
5. feveret hobi - membaca (esp novel thriller), jogging, join pertandingan/game/contest yg bleh bg hadiah, haha, if dpt hadiah tu, kira luck la, if xdpt, aku dh dpt kepuasan pn dh cukup
6. feveret sport - half marathon, orienteering, explorace n powerman (kt u dulu la), merentas halangan (haha), aku xsuka sport yg aku xreti main esp bola n futsal (kalau ajak, aku akan kata xmo, kalu terpaksa br aku join, kaki bangku? ye kot)
7. feveret movie/cerita - toll gate girl, tentang bulan, kekasih kuseru, aku suka cerita seram2, then cerita yang memaparkan kisah kehidupan utk aku jadikan iktibar macam cerekarama, kisah benar dll

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails