Ahad, September 28

kuih raya = rm100

petang, dlm kul 4.30 mcm tu, aku pederaih motor gi giant kinrara. b4 that, singgah dulu bazar ramadhan kt equin park, beli nasi ayam berempah tuk buka posa karang. b4 tu lg, aku singgah gak kt jusco equin, tgk2 kuih raya, tp sume mahal2, satu bekas lebih rm15. so aku make decision cau ke giant kinrara la, kot2 kuih raya kat sana murah sket. memg betul pn, ade yg tgh promotion, harga sebenar rm12 tp dpt half price. tp, kuih xbest la. nk yg best2, sume above rm15, lebih kurang rm17 la sebekas. aku amik yg best2 tu lima and yg tak best tu satu. then amik mirinda oren satu dan rempeyek satu (kat tempat aku pgil tempeyek). total up sumer rm100.20. ok la tu, dlm bajet aku. so, ni la kuih2 raya yg akan aku bawa balik ke kampung bukit indra muda raya ketiga nanti. haha. nk tunjuk kt sini pn xleh sbb aku xde kamera nk tgkp gambar. skang ni tgh bajet nk beli laptop ng kamera. ntah bila la duit yg dikumpul akan cukup. yg penting, azam mesti ada. one more thing, aku beli minyak wangi yg 8jenis rm40 tu skali. onedropperfumes. aku tgk iklan dlm website cam best, thats why aku nk try tgk. nti la aku bg laporan cmne rasanya melaram sakan ng minyak wangi tu. btw, pakai minyak wangi tuk orang laki2 kan sunat. tambah2, minyak wangi tu cukup sesuai dibawa sembahyang.

p/s: wah2, tahun ni ade minyak wangi seniri siot. best2. berwangi2an la aku pasni. hoho. sorang2 housemate aku dh balik kg. skang ni tgal 2org je, aku n sorang lg (pian). dia balik kg mlm raya nanti. waa, pastu tinggal aku sorang je la melayan kesepian di tingkat 19 desaminium rimba nan sayu diulit nyanyian unggas hutan dan cengkerik mlm. huhu. :(

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails